Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Rozumiem, zamknij informację

INFOLINIA 42 225 27 98

10 dniowe prawo zwrotu

Czynna od 800 - 1600 od poniedziałku do piątku

Reklamacje i zwroty

Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży można składać pisemnie bezpośrednio na adres Usługodawcy lub pocztą e-mail na adres sklep@produktynaturalne.pl.

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Konsument powinien odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.

Konsument jest zobowiązany do zawiadomienia Usługodawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z Umową sprzedaży w terminie do 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności, przy czym odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową sprzedaży trwa maksymalnie 2 lata od dnia wydania Towaru. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.




Wybierz plik


Bezpieczne zakupy

Współpracujemy

Znajdziesz nas na

INFOLINIA 42 225 27 98

10 dniowe prawo zwrotu

Czynna od 800 - 1600 od poniedziałku do piątku